Sunday 19 June 2011

KETUA-KETUA RUMAH SUKAN 2011

Sukan tahunan SMK Balung bermula lagi. Seperti biasa akan adalah wajah-wajah bertuah yang dipilih untuk menjadi ketua rumah sukan. Yang menjadi pilihan sudah semestinya orang-orang bertuah yang diberi peluang untuk menunjukkan kebolehan dalam mengurus dan mencungkil bakat-bakat baru sukan. Mari kita lihat wajah penuh semangat ketua-ketua rumah sukan bersama moto rumah sukan masing-masing.   




Wajah penuh keyakinan ini adalah milik Ketua Rumah Sukan Jati . Dengan moto rumah sukan "  Lebih cepat, lebih kuat, Jati hebat" ,Cikgu Muzri Kadir memikul tanggung jawab untuk merampas semula kejuaraan yang pernah menjadi milik Rumah Sukan Jati beberapa tahun yang lalu. 




Dengan misi mempertahankan kejuaraan tahun lalu, Ketua Rumah Sukan Belian ini telah mengatur pelbagai strategi bersama guru-guru penasihat yang lain. Dengan moto " Belian mantap, kekal juara" sudah pastinya Cikgu Taupik Abdul Luis akan memastikan pencapaian tahun ini bertambah mantap. 


Tengok saja tenungan Cikgu Sudirman Darise. Bukan tenung sebarang tenung tu , tengah memikirkan strategi untuk menang sebenarnya. Dengan moto " Mantap berentap,Merbau merampas juara" Rumah Merbau tahun ini akan memastikan gelaran juara menjadi milik mereka.          


Masih muda dan bersemangat, Ketua Rumah Sukan Agatis juga mempunyai misi yang tersendiri. Dengan moto " Never say never" , Cikgu Jeb Asyraff @ Jebsen akan mengembling tenaga bersama guru-guru penasihat rumah sukan yang lain dalam misi mencari kejuaraan pada tahun ini. 

2 comments:

Ketua rumah sukan Jati said...

mantappp... bermusuh di padang namun bersahabat di luar padang... hehehe.. persaingan masih terbuka sehingga hari kemuncak esok...

Ketua Rumah Sukan Agatis said...

Yahoo, Agatis mantap.. Juara Larian, Perbarisan dan Johan Keseluruhan..